Aanvragen

Stichting Hans van Eck beheert een fonds, waar organisaties, actiegroepen of initiatieven een (co)financiering kunnen aanvragen met als doel het verbeteren van het welzijn van dieren. Omdat de grootste dierenwelzijnsproblemen plaatsvinden in de intensieve veeteelt, steunt de Stichting hoofdzakelijk initiatieven die het welzijn van deze dieren verbetert, of het aantal dieren in deze industrie vermindert. De focus ligt op het in de publiciteit brengen van belangrijke dierenwelzijnsmisstanden, maar ook onderwijs en voorlichting passen binnen de doelstelling. Denkt u dat uw initiatief hier binnen past? Vul dan onderstaand aanvraagformulier in.

Richtlijnen voor uw aanvraag

• De aanvraag heeft betrekking op het verbeteren van het welzijn van dieren.
  • In de aanvraag staat duidelijk omschreven: het doel van het initiatief, een omschrijving, een realistische begroting, het bedrag dat zelf wordt ingelegd (ook in uren) en het bedrag dat gevraagd wordt.
  • Indien wij uw aanvraag honoreren verwachten we van u een verantwoording van de uitgegeven gelden en medewerking aan eventuele publiciteit.

Aanvraagformulier

U kunt uw aanvraag opsturen door onderstaand formulier in te vullen met daarin uw Word of PDF document.

Voor- en achternaam (verplicht)

Adres inclusief postcode en plaats (verplicht)

E-mail (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)